reklama

Rozlúčka so SME

Tak, aj to by sme mali. Prečo všetko ste mazali a napokon zablokovali mňa, ponechávate ostatných a najmä - prečo potrebujete a „živíte" zahraničných homo lobistov - agresorov, pseudo „ludsko-právnych" hacktivistov ako Mikuláš Hermann alias bullseye75 - a necháte ho ním celé Slovensko označovať za „homofóbne" a „klérofašistické", každého s iným názorom urážať, ponižovať týmto akademicky vzdelaným sociopatom, samozvaným „psychiatrom", extrémistickým ľavicovým ultraliberálom - a katolícku cirkev značkovať ako „katoliban" - to si zasa spracúvam ja (...jeho možno čaká reálna a osobná „zoznamka"  so skutočným Talibanom. Alebo - prečo nie (?) Al-Káidou. Stačí, že na seba upozorňuje tak, ako to usilovne robí).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Vaše prípadné „čosi" o „názorovej pluralite" alebo - „kultivovanosti diskusií", raňajkách, večeri a nemocničnej zelenej, ste si mali odpustiť voči mne aj iným (nežiaduce strojové spamy) namiesto korektnej komunikácie. A už tobôž o Kódexoch, ktoré veselo podľa „svojich" zvláštnych a pozoruhodných metrov porušujete ďalej.

Priamu komunikáciu so šéfredaktorom SME (nepáčilo sa vám...) som zvolil preto, lebo admini diskusií moje podnety trvale ignorovali. Nicolaus (Mikuláš, Miki) Hermann sa mohol do mňa beztrestne „navážať" a odo mňa - vyžadovali ste korektnú a „kultivovanú" komunikáciu. Až do krajností - vtedy "štarujem". A potom - "admini zasahujú". A ak ani pod vlastným blogom nesmiete diskutovať, iba čítať, čo vám tam kto naserie, po vyradení z titulky píšete pre nikoho - blog.sme.sk, prestal aj pre mňa plniť svoj účel. 

Môže sa stať, a na to si vyčkám, že vás kresťania a kresťanská cirkev raz sfúknu ako sviečku. Sú tu dvetisíc rokov (plus Cyril a Metod takmer tisíc...) - a vy?

Postupne obmedzujete právo na slobodný názor v diskusiách. Rozličným spôsobom a metrom. Začali ste „prieskumným lakmusovým papierikom" Tomáša Bellu.
Diskusiu ste nepovolili trebárs pod Schutzovým redakčným komentárom Antihomolobisti.

Už dávno ste mali zrušiť anonymitu diskusií a urobiť ju transparentnou - diskusie nie sú tajné voľby. Transparentný bloger (autor článku) versus netransparentný anonym, meniaci sa a „manévrujúci" nick a „snajperi" - spoza rohov a kadejakých kanálov) rovná sa priestor pre ich zákernosť voči blogerom a diskutérom a (tým, ktorí dobrovoľne, nemajúc za to ani cent, a ako občiansky uvedomelí, „nosia na trh vlastnú kožu" s plnou zodpovednosťou za všetko, čo napíšu a - rovnako dobrovoľne sa vystavujú čomusi, čo pripomína psychické týranie a mobbing (hoc nie na pracovisku).

Zablokovali ste mi diskusné konto pod komentárom Anny Záborskej Ad Gender ideológia a homoloby versus detto Marián Sekerák. Ten, už takmer nepríčetný šašo, vám tam porušuje Kódex veselo ďalej... 
Úplne ste stratili moju dôveru, úctu a rešpekt (na varovania a sprostredkovanú skúsenosť som nedbal). Myslím za seba.

So mnou alebo bezo mňa (popri tisícoch...) - to je jedno.

Nie som členom, prívržencom ani priaznivcom žiadnej politickej strany a hnutia, a rovnako, nepatrím k žiadnej náboženskej cirkvi, konfesii a denominácii. A už vonkoncom nie som „homofóbny krčmový primitív" (som úplne free alcohol!) tak, ako ma „tituluje" bullseye75. Krčmové diskusie nemusím. A krčmy, nielen preto - nenavštevujem. Nemám dôvod.
Mikuláša Hermanna tolerujete a chránite tak, že mu sem-tam vymažete príspevok, ale - bez transparentného označenia, že "porušil kódex" - tak, akoby daný príspevok ani neexistoval. Bullseye75 ostáva "čistý".
Mňa, "neposlušného blogera" napokon "odpracete" mimo titulku. Pre istotu.

Na blog.sme.sk som o kvalite diskusií písal prinajmenej dvakrát. Písali aj iní - dnes už mnohí „samo-odídení", alebo zablokovaní blogeri zo SME. Odignorovali ste.
Odporúčate mi blogovať na portáli "s mäkšími" pravidlami. Mne tie vaše pripadajú natvrdlé.

Svojím nekorektným porušovaním a diferencovanou ignoranciou vlastných kódexov sa podieľate na rozvoji sociopatickej atmosféry v prostredí vašich diskusií a ďalšej polarizácii spoločnosti prinajmenej rovnako, ako ten, ktorý ju chce spojiť a zjednotiť z prezidentského kresla.

Kto chce psa... no, nechajme to.
Na každého sa dáka voda varí.
Ako z učebnice.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://komentare.sme.sk/c/6971304/kedy-zrusia-vsetky-internetove-diskusie.html
K blogom a diskusiám na SME (z mnohých, reprezentatívna vzorka):
http://ac.blog.sme.sk/c/333022/Otvoreny-list-redakcii-SME-ohladom-Etickeho-kodexu-diskutujuceho.html
http://cizmarikova.blog.sme.sk/c/190182/Za-co-ma-buzeruje-anonymny-admin-SME-blogov.html

Juraj Režo

Juraj Režo

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Abonent malej publicistiky prezentujúci svoje názory ako notorický občan. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu